Yaratıcı Blogger Ödülü


Sevgili Nezihe Öğretmenim beni bu ödüle layık gördüğün için tekrar teşekkür ederim :)

Ben de bu ödülü tüm yaratıcı blog arkadaşlarıma ithaf ediyorum :)

Ödülün Şartlari
1.Sizi ödüllendirene teşekkür edin

2.Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.

3.Ödülün logosunu yayınlayın.

4.7 yaratıcı blogger ödüllendirin.

5.7 blogun linkini yayınlayın.

6.Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.

7.Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın


1-Kitap satın almayı çok severim.Okumayı da severim ama satın almak daha bir hoşuma gidiyor :)
2-İnternetsiz pek duramam,mutlaka her gün belirli siteleri ziyaret ederim.
3-Mesleğimle ilgili döküman toplamayı çok severim hatta binlerce dökümanım olduğu halde araştırmaya devam ederim.
4-Her gün mutlaka yeni bir şeyler öğrenmeliyim.
5-Kedileri çok severim hatta evimde kedi beslemek istiyorum fakat alerjim olduğundan bu pek de mümkün değil :(
6-Emrivakilerden hiç hoşlanmam , bişey planlanmışsa mutlaka önceden bana haber verilmeli.
7-Korku-Gerilim filmlerini izlemeye bayılırım ama asla yalnız izleyemem ve o gece çok sık uyanırım.Resmen işkence :)

0 yorum:



Yorum Gönder