Okul İle İlgili Parmak Oyunları


Beş Küçük Kız
Beş küçük kız uyandı(Sağ elin parmakları avuç içinde)
Bu küçük kız yataktan atladı(Baş parmak gösterilir)
Bu küçük kız pencereden baktı(İşaret parmağı gösterilir)
Bu küçük kız yüzünü yıkadı(Orta parmak gösterilir)
Bu küçük kız elbiselerini giydi(Yüzük parmak gösterilir)
Bu küçük kız çantasını aldı(Küçük parmak gösterilir)
Beş küçük kız okula koştu(Parmakların hepsi açılır ve koşma hareketi yapılır)

Okul
Ben büyüdüm okula gidiyorum (Başparmak hareket ettirilir)
Okulda bir arkadaşım oldu (İşaret parmağı hareket ettirilir)
Okulda iki arkadaşım oldu (Orta parmak hareket ettirilir)
Okulda üç arkadaşım oldu (Yüzük parmak hareket ettirilir)
Okulda dört arkadaşım oldu (Serçe parmak hareket ettirilir)
Okulda beş arkadaşım oldu (Bütün parmaklar hareket ettirilir)

İşte Benim Okulum
İşte benim okulum, (İki el birleştirerek baş üzerinde daire yapılır.)
Bölüm bölüm sınıflar,(Eller bele konularak daire yapılır.)
İçinde öğrenciler var. (Parmaklar oynatılır.)
Öğretmenler anlatır ,(İki el ile konuşma hareketi yapılır.)
Bilgi ile bizi donatır.(İki el bedene sarılır.)
Sevgi saygı burada,(İki el önde avuçlar yukarı doğru açılır.)
Mutluyum okulumda.(İki el bedene sarılır.)
"alıntı"

0 yorum:



Yorum Gönder