3-4 Yaş İçin Sanat Etkinlikleri (2)






6 yorum:



Adsız dedi ki...

3 yaş için çok zor bunlar

etkinlik dünyası dedi ki...

Sizinle aynı düşüncede değilim ebeveyn eşliğinde yapılabilecek kolay çalışmalar...aslında kitapta 2 yaş ve üzeri için diye belirtilmiş ki 2 yaş çocuğu için zor etkinlikler olduğunu düşündüğümden 3-4 yaşa uygun buldum...

merve dedi ki...

evet haklı olabilirsiniz ama benim çalıştığım anaokulunda üç yaşındaki öğrencilerim tam olarak kesme yapamıyor bizde genellikle kesme işlemne alışmaları için ayrıntısı olmayan resimler kestiriyoruz bu yüzden zor demiştim tabiki kesebilen üç yaş vardır ama benim çocuklarım için biraz zor etkinlikler ama etkinlikleriniz için teşekkürler çok güzeller ileriki zamalarda kullanıcm

Unknown dedi ki...

merveye katılıyorum bunalr yabancı sıtelerden alınmıs etkınlıkler. Londradakı 3 yas grubum bu tarz etkınlıklerı yapabılıyorlardı ama Turkıyedekı ogrencılerım ıcın agir. Gelısım hızları farklı

Adsız dedi ki...

bu ailenin çocukla iletişimine baglı türkiyede 3 yaş çocuguna bir şey yapamazmış gibi davranıldıgı için gelişim hızlanamıo bence amaa 3 yaş çocuguna destek verirsek emin olun çok hızlı aLgılıo yapmak için çaba gösterio ve yapıoda

Adsız dedi ki...

Benim çocuğum 1,5 yaşındaydı ilk yap-boz sahibi olduğunda. 2 yaşında da eşleştirme kartlarımız vardı. Üzerinde durulsa yapılmayacak bir şey değil. Makas kullanmasına izin vermeseniz de olur. Katlamaları çocuğa yaptırın. Makasın zamanı da gelecek. Örneğin ben daha eline makas vermekten korkuyorum. Önce gidip "tavşan makas" almam lazım. Onda tutmayı öğrenirse amenna =)

Yorum Gönder