Renkli Maskeler





3 yorum:



suinci dedi ki...

yorum değil soru
elimde 5-6 yaş grubu için zambak yayınlarının eğitim seti var ama 5 sene öncesinin.kızım 43 aylık gelişim seviyesi bir üst grup.yani içindekilerin bir çoğunu zorlanmadan yapabilecek durumda.seneye çalışmaya başlayacağım için 4-5 yaş grubuna göndermem gerekecek.sence elimdeki seti sunmalımıyım?yoksa beklemelimiyim.
*şimdi verirsem ilerde karşılaşacaklarından sıkılırmı.farklı yayınevi olsada.
*şuan dört duvar arasında verebildiğim kadarını verip sıkılmamasınımı sağlamalıyım.

anlatmayı beceremedim umarım anlamışsındır.bu arada bende o.ö.e. öğretmeniyim.

relia dedi ki...

Çocuğunuza 5-6 yaş dönemine uygun olan bu eğitim setini uygularsanız peki ya 6 yaşına geldiğinde ?
Biraz daha beklemenizi öneririm zira çocuğunuzun çözemeyeceği bazı kavramlar vs. olabilir. İsterseniz kitaplardan yaşına uygun olan konuları,kavramları vb. seçip birlikte uygulayabilirsiniz.Ayrıca çocuğunuzun dikkat süresine göre de etkinlikleri ayarlamalısınız..Sıkılma mevzusuna gelince o biraz da çocukla alakalı bir durum.Eğer çocuğunuz etkinliklere karşı ilgisi varsa isterseniz çok sayıda eğitim seti bitirin yine de sıkılmayacaktır.Zira ben kendi yeğenimden biliyorum :)Umarım yardımcı olabilmişimdir.

suinci dedi ki...

tabiiki yardımcı oldunuz sağolun.düşüncemde sizinki gibiydi ama acabamı diyordum destek bulmak güzel...dikkat süresini hatırlatmanız iyi oldu...sevgiler.

Yorum Gönder