Çizgi Çalışmaları (4Yaş)






3 yorum:



Tuğba dedi ki...

Siyah beyaz bir çalışma olmadığına çok sevindim:))siyah kartuşum bitmişti oğluşla çalışamıyordum:))tşkler.

suinci dedi ki...

4yaş için bu örnekler bencede uygun sormak istediğim dün komşu çocuğu eve elinde iki rakamı yazı çalışması(noktaları tamamla boş yerlere sen yaz.)ile geldi.not olarakta çocuğunuzla birlikte yapın yazılmış.ben 3 senedir çalışmıyorum oyüzden merak ettim 4 yaşta sayı yazdırmaya başlandıda benimmi haberim yok. ?

relia dedi ki...

Rica ederim Tuğba :)
Suinci rakam çalışmalarını noktaları tamamlama olarak verebiliriz fakat 4 yaş döneminde çocuktan 2 rakamını yazmasını beklemek için çok erken.Açıkcası 2. dönemin sonlarına doğru rakam yazma çalışmalarının verilmesi daha uygun olacağını düşünüyorum...

Yorum Gönder